Klik "Follow" aje...

Tuesday, October 20, 2015

TERKILAN PADA TUMPUAN MAJLIS RAJA-RAJA MELAYU

Lama saya tak buat posting kat blog. emmm... memandangkan tumpuan Majlis Raja-Raja Melayu yang tertumpu kepada isu keduniaan maka tergerak juga hati saya untuk turut bersama Duli-Duli Tuanku semua.

Saya Padi Jantan, saya tak puas hati kepada Majlis Raja-Raja Melayu yang fokus pada isu 1MDB saja. saya mohon kepada Majlis Raja-Raja Melayu agar memberi tumpuan juga kepada isu Agama.

Saya mohon keampunan sekiranya cara saya ini tidak sesuai berbanding mereka yang arif dengan adab DiRaja tapi gagal berjuang mempertahankan yang Haq dari yang Bathil.

disini saya maklumkan kes Tanah Wakaf Khas yang menempatkan Madrasah Salihiah merupakan satu penghinaaan dan fitnah yang nyata kepada agama Islam dan kedaulatan Raja-Raja Melayu.

saya mohon Majlis Raja-Raja Melayu menyemak kembali kes Tanah Wakaf Khas tersebut dan mengarahkan Suruhanjaya Siasatan Diraja dilaksanakan bagi menyiasat fitnah berkenaan.
#KitakanIslam

Ini adalah penutup warkah DiRaja yang pernah saya siarkan sebelum ini berkenaan kes Tanah Wakaf Khas YANG KONONNYA...
Posted by Padi Jantn on Monday, October 19, 2015


Mohan Ampun sekiranya saya berlaku tidak sopan yang berkemunkinan dianggap sebagai penderhaka.

No comments:

Post a Comment

Apa yang anda faham dari apa yang anda saksikan ?

Note: Only a member of this blog may post a comment.